Nyduschad!

Ja, det stämmer, och så kände jag att ni ville veta det. Jag kände även att jag behövde en dusch.. och vet ni, jag blir fortfarande varm vid ögat! Skumt. Hehe. Kära My räknade ut att det är 18 dagar kvar tills vi träffar han igen, haha.

Iallafall, idag ska jag försöka få tag på Johan Krafman's mail (alltså, när jag klickar på den så står det att den är fel.. Wierd!) Och sen vill jag skicka lite bilder till Erik också. Hur grymt vore det inte att komma med i hans blogg igen? Haha. Det är det ända jag vet att jag ska göra idag, så när det är klart så vet jag inte vad jag ska göra. Just det, jag ska lägga upp bilder på Eric Saade också!

Men nu måste jag sluta skriva, för Teddy tjatar om att spela på min dator nu, har nämligen med mig min laptop till pappa. Ha en bra dag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback