Sol och bad idag!

Godmorgon, säger jag som nyss vaknat, hehe.. Jag vaknade av att mamma ringde.

Igår bestämde jag och My oss för att vi skulle ta bussen in till stan och bada. Vid cements. På kvällen kom Moa över en stund och ville följa med. Vi bestämde oss för att åka in vid två-tre tiden, men jag läste nyss på Moa's blogg att hon hade dygnat inatt, (suprise, det brukar hon oftast göra..) och nu är hon inte inne på msn. Så, hon sover antagligen. Det brukar alltid vara så när hon dygnar.. Jaja, jag får väl försöka få tag på henne på något sätt.

Annars nu ska jag gå upp och fixa sakerna vi ska ha med så iallafall My och jag kan komma iväg. Ni får ha det så bra, så kan ni gärna berätta vad ni hittar på idag (: ♥

Comments
Moa Andersson

jag va vaken :333

jag har snart varit vaken 24timmar :O

2010-07-14 @ 20:47:40
URL: http://moahofsweden.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

DU BIST SJUK SOM SOVER SÅ LÄNGE!!!!



sv: hahahahahaha du bist vääääääry blind! jag är inte alls sötare än du, NOWAY!! <3

2010-07-14 @ 22:25:10
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback