Tack för alla gratulationer!

Jag vill tacka för dom igen, så jag gör det! Tack så himla mycket!
Sen har jag tänkt på en sak om just ordet ''grattis'' på födelsedagar. Varför säger man det, egentligen? Om man tänker på varför; visst, för att fira att man levt ännu ett år. Men.. det kan låta som ''ja, grattis för att du inte dog detta året'' och så.. Helt konstigt känns det.


Iallafall, så har jag gjort som pappa sa. Jag kollade på blocket efter en billig iPhone (jag, som inte gillar begagnat..), jag kollade på den som kostade 1500 kronor (hittade bara en i Skåne), och gissa vad? DEN VAR TRASIG?! Tror han verkligen att jag ville ha en söndrig iPhone? Grejen var den att man inte kunde snacka i telefon, för samtalet övbröts, plus att den var köpt i Italien.. Nej tack, säger jag bara. Dock hittade jag en för 1700 kronor i Uppsala, där man kunde få alla applicationer gratis eller något. Men, jag vet inte vad jag ska göra med mina pengar. Jag ska ju ha kalas igen nästa söndag. Då får jag nog mycket pengar då. Så jag kanske totalt kommer ha runt 2 tusen kronor (nu har jag ett tusen ett hundra.), men, what about kläder? Jag behöver ju nästan en helt ny garderob! Och så är det karneval nästa vecka! Jag måste verkligen prata med mamma om detta i morgon. Åh, jag fick en present av henne idag!(ska få en till på söndag, då..) och det var boken ''Bree Tenners andra liv.'' En sak som jag önskade mig! Alltså, jag har ju önskat mig pengar också.. men, iPhonen var högst upp på listan. Det får väl bli som med systemkameran; jag får önska mig det i några år först innan jag får det. Jaja, jag är glad att jag fick pengar iallafall. Teddy var gullig och gav mig blommor som han själv plockat också, jag älskar det lilla livet.

Annars ska jag snart sova. Jag kan inte tänka klart. Jag tänker bara på iPhone, pengar (vad jag ska göra av dom..) och lite annat. Vad har ni hittat på idag?♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback