Ängelholm..?

Igår kväll bestämde Moa sig för att ta med mig till Ängelholm. Jag fick pengar av mamma, det räcket knappt till hela resan, men Moa är så snäll att hon betalar resten åt mig! Lilla tösen..

Vi har ett problem. Hon har utegångsförbud. Så, det blir inget. Synd. Jag var ju så uppspelt. Det skulle ju bli så spännande! Men jaja, sånt händer här i livet, hon förvarnade mig ju igår att det kanske inte gick. Nu sitter jag iallafall här hemma, med 100 kronor, och vet inte vad jag ska göra.

Men min bror åkte nyss för att lämna en bok på sin skola, så jag är hemma ensam för tillfället, vilket betyder att jag ska träna lite. Så, jag hör av mig senare, tänkte skriva lite roligt idag! Eller, diskutera något! Vi får väl se, ni får gärna komma med förslag också!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback