Att jag ens orkar sitta vid datorn nu!

Jag är så otroligt trött, jag har huvudvärk och ont i magen. Sen är jag yr också. Anledning till detta är att jag fick äran att sova i Natalie's datastol (som är obekväm!) inatt. Hon somnade klockan ett på hennes golv, och Bahlte sov i hennes säng. Klockan fem i morse hade jag inget annat val-jag flyttade ner på golvet jag med. Vid sex tiden somnade jag nog, eller 'somnade', då sov jag som mest. Vaknade en gång i timmen och klockan nio skulle vi vara hos tandläkaren, så jag tror hon väckte mig klockan åtta. Där la jag och saknade min säng och Bill-kudde. Anyways, så hämtade pappa mig vid halv elva tiden, och körde mig hem. Jag behövde faktiskt sova. Men innan han lämnade mig hemma, så lämnade han saker från jobbet vid center syd, typ.

När jag kom hem så försökte jag sova en timme, men jag har sovit dåligt. Jag har knappt kunnat somna. Jag vaknar typ var tionde minut. Inte najs, jag bara längtar tills klockan blir nio, då kommer jag troligtvis slockna. Om inte tidigare. Sen redigerade jag bilderna från igår, men dom orkar jag faktiskt inte lägga in nu. Jag gör det senare idag, jag lovar. Hade jag vetat hur man gjorde, så hade jag gjort ett tidsinställt inlägg, men nu vet jag inte hur man gör, så. Egentligen borde ni få en veckans/dagens låt också. Det får ni i morgon. Då kommer jag ha mer lust och ork.

jaja, nu ska jag titta lite tv och bara slappna av tills mamma kommer hem! Ha det bra!♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback