designen fixad-igen!

Ja, jag valde att göra om färgen till en ljusare rosa. Tyckte den andra var lite för rosa. Så, här är sommardesignen, tyck till om den!

och svar till kommentaren som mariana DG postade; klart du får låna mina bilder! Bara om du (som du sa) inte ändrar något. Vart lägger du upp dom? Skulle vara kul om jag såg vad folk tyckte om bilderna.

Nu är jag förresten hos mamma! Pappa fixade vårt internet innan han åkte hem igen, tack för det pappa! Helt onödigt att jag aktiverade så jag kunde mobilblogga, ju? haha, nej, det är bra att kunna mobilblogga, plus att jag gör det gratis! Känns så himla härligt att skriva på min minilaptop igen! Det har jag saknat.

Ha en trevlig Söndagkväll, det blir inte fler inlägg idag, tror jag, istället ska jag skriva på min fanfic, som jag förövrigt ska skriva in i datorn.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback