En lista där du får veta mer om mig!

Jag har fortfarande inte tänkt ut vad jag ska skriva om mig själv! I'm working on it!
Här får ni iallafall en lista så ni får veta lite mer om mig själv.


Senaste


Låt du hörde: Michael Jackson-Earth song

Film du såg: jag kommer faktiskt inte ihåg..

Mat du åt: Cocopops med mjölk

Kram: Mamma

Puss: Mamma

Känsla: Att aldrig få min dröm besannad.

Resa: Hem från Göteborg :c

Glädje: att jag klarar av att sjunga jackson 5-i'll be there!

Dröm: Att få sprida min musik över HELA världen, och bli världens största entertainer

Person du träffade: min bror..

Personen du pratade i telefon med: Moa

Personen du fick sms av: Natalie

Gången du åt 7-eleven korv: Jag har aldrig gått in i en 7-eleven butik, ens..

Gången du var utomhus: Igår..

Gången hela din familj åt middag tillsammans: yesterday 

Saken du köpte: Scenklappare!

Allmänt

Ska bli skoj: Att fylla år, och att My kommer! Och karnevalen..

Ska inte bli skoj att: Lämna My när hon ska åka hem :c

Sparar till: Kläder.. 

Pålägg som gäller: korv!!!! 

Önskar att jag var bättre på: att sjunga och dansa. Fast, jag är glad att jag har den talangen jag har. Men jag kan utveckla den MYCKET mer. 

Dagens dryck: vatten

Vad saknar du: 10.00

Tre band/artister: Michael jackson, Tokio Hotel, Queen

Vad har du gjort idag: sjungt och dansat.

Brukar du svära mycket: Försöker sluta. Svär inte alls mycket längre.

Hur tidigt stiger du upp: För tidigt tycker jag :c

På helgerna: Runt 12-1 tiden.

Vad ska du göra ikväll: Sova!!

Hur många timmar sover du per natt: Jag vet inte.. 6-8 

Vem är snyggast i världen: Bill kaulitz!

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: My kom, och vi träffades för första gången! 

Favoritplagg i garderoben just nu: Jag har faktiskt ingen aning.. Mina ljusblåa jeans, kanske.

Längd: 1.62

Vikt: 44.99

Byter gärna garderob med: Michael Jackson, Bill Kaulitz.

Byxa eller kjol: byxor är mer för mig.

Senast utlästa bok: New moon.

Mitt rum kan beskrivas som: Gult, plancher... barnsligt.

Mig själv med tre ord (just nu): Hyper, dans, musik.

Jag tränar: På min dans och sångröst. Och sen det tillsammans. Men jag ska börja hoppa hopprep.

Jag ville bli när jag var liten: Artist. Har jag alltid velat bli, och vill fortfarande och kommer alltid att vilja bli. Men jag har även viljat bli veterinär. Och tatuerare.

Ja, det var det! För er som läste; ja, jag ska börja hoppa hopprep. Man får nämligen jättebra kondition av det, och muskler! Man tränar faktiskt hela kroppen när man håller på. Så, det är bra!

Hörs senare!


Comments
myyyyyyyzan <:

Aw! Du är så gullig!



Sv: JAG LÄNGTAR SOM TUSAN TILL ATT FÅ SITTA DÄR VID SJÖN OCH FÖRSÖKA KASTA GRÄS PÅ ANKORNA IGEN, hahaha!

2010-06-30 @ 19:10:33
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback