En massa bloggar försvinner mystiskt.

Både Natalie's och Moa's bloggar är borta. Vem skulle göra något sånt? Sen har någon gått in på Natalies bdb och kommenterat till en massa folk också. Vad händer?

Jaja, det är inte mitt problem att lösa, det får dom två lösa själv. För Felle och Moa ringde till mig och 'anklagade' Natalie, och Natalie tror att det är dom. Nog med det, nu ska jag inte sprida andras 'problem'.

Idag har jag (som sagt förut) varit runt på en massa ställen. Först lämnade jag och pappa Jessica på jobbet, sen stack vi en kort runda till Center Syd för att handla på Cubus och Systembolaget (dock inte till mig, fick en halvliter cider bara, enough for me!) Sen stack vi till Farmor och Farfar och pappa fixade lite, och vi fick läsk och kakor. Sen stack vi till ÖoB och handlade en sådan, ni vet.. sån man kan sätta på lår, rumpa, mage, bröst och armar för att träna musklerna. Vi köpte en sån iallafall, och jag testade den, och den är jätte läskig! Man får ju stötar av den! Fast, den var inte helt spänd.. Men jag vet inte om jag kommer våga använda den! Sen åt vi iallafall pizza (blö! jag tog en hamburgare..) och sen har spelat green day rock band och hjälpt pappa med hjälpen.

Ja.. jag har inte så mycket mer att säga. Förlåt för att jag är tråkigt at the moment. Jag.. vet inte vad jag ska skriva om, liksom. Men på Lördag kommer det säkert bilder, för jag ska ha med kameran hela dagen. Jag kommer nog inte vara lika glad som jag brukar göra (ni vet varför.) men det känns inte som om jag kommer gråta hela dagen.. vi får se. Jaja, ni får ha en trevlig torsdags kväll!♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback