God morgon..?

God morgon på er! Haha, jag vaknade halv fyra! Det är nästan rekord, hade jag sovit en timme till, så hade det varit rekord!

Iallafall, vi gick inte o la oss förrän ett bra tag efter jag hade skrivit sista inlägget igår. Klockan sju gick vi och la oss. Holy crap. Jag gick och la mig halv tre, men jag fick bara sova en timme, för gästerna kom och väckte mig?! Tack för den, liksom. Så idag har jag sovit länge. Mamma har varit här och snackat lite. Nu sitter jag bara här och tråkar. Bilder kommer inte idag (kanske, men isåfall senare ikväll), men om dom inte kommer idag, så kommer dom i morgon.

Ha en trevlig eftermiddag!♥

Just det! Nu har alla börjat tjata om den videon jag länkade. Jag pallar inte. Det är jobbigt. Jag har numera inte bara ont i hjärtat, det känns som om jag har ont i lungorna också..? Kanske dags att säga hej till doktorn?

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: nej ^^ du får se någon annan gång vad jag köpte <:

2010-06-26 @ 19:14:56
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
fanny

du är en vinnare, en vinnare i veckans blogg hos mig. !! :)

2010-06-27 @ 10:54:27
URL: http://fffannynilsson.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback