I'm back home!

Vi var inte så länge i stan. Men tillräckligt länge för att hinna handla och göra det vi skulle! Moa handlade puder, örhängen och en pennvessare. Jag handlade bara en scenklappare! Jag blev kär när jag såg den!

Okej, jag har aldrig haft en dröm om att bli en stor skådespelerska, men det hade ju inte varit dumt? Om min dröm inom musiken blir sann, så kommer jag nog vilja spela i filmer också. Och kanske göra småfilmer med mina låtar. Det hade varit grymt. precis som michael jackson..

Iallafall, igår kväll när jag släckte datorn så målade jag mina naglar. Jag har inte haft målade naglar på mycket. Jag kommer ihåg när det var skola, då var jag tvungen att ha det, annars bet jag av mina naglar! Jag biter inte på mina naglar längre nu.

Annars sitter jag bara och tittar på tv och lyssnar på musik (HUR KAN JAG I DETTA VÄDRET?! Jaja, jag ska ju faktiskt ta ett kvälldopp senare med mamma..) Just nu lyssnar jag på Pixie Lott-Apologise. Men den hackar så det går inte så bra..

Jag skulle gett er bilder på naglarna och scenklapparen, men det vägrar att funka. Ni får det senare.
Ha det så bra!

Comments
myyyyyyyzan <:

Vad är scenklappare? O_O nyfiken :D btw, min senaste shopping(läs: de två senaste veckornas shopping typ, haha) kommer upp på bloggen typ.. eh.. ja jag ska skriva inlägget nu 8D <3



sv: YEEEEEESYESYESSSSSSSS! Igår var det två veckor - IDAG ÄR DET TRETTON FREAKING DAGAR!! :D Lite nervös över tågbytena dock, men det löser sig nog ^^<3

2010-06-29 @ 17:36:49
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback