kladdkaka!

God eftermiddag!
Jag mobilbloggade förut, men tydligen funkade det inte. Det har inte kommit ut på bloggen, iallafall. Tur att jag gör det gratis, då!
Iallafall så har jag bakat kladdkaka idag! Den blev klar för att tag sen och jag har provsmakat nu, den är faktiskt mycket god! Den luktar att vara mycket bränd, så jag trodde väl att jag hade misslyckats, men det hade jag inte! Nästan så jag vill bjuda alla som läser min blogg, ju! Haha.
Nu ska jag nog ställa mig och göra nudlar. Alltså, det ser så gott ut, jag kollade på något matlagningsprogram just nu på tv. Fast, jag tycker bäst om nudlarna på kina resturangen i stan!

Matlagning är faktiskt ganska kul. Men det är inte så kul att jag vill bli kock, för det vill jag verkligen inte! Jag vill hellre ha det som hobby, ehe. Jag måste ju satsa på mina drömmar först, eller hur? Sen är det ju alltid bra att man kan laga mat, vid sidan om!

Jag tycker inte om vädret vi har just nu. Det ösregnar, och det blixtrar och åskar. (jättemycket, man blir ju nästan rädd!) Nu sitter jag och lyssnar på Beyonce. Hon är underbar. Jag hörde en gång att hon hade börjat som artist som mycket mycket liten, och då kunde hon inte sjunga, och att hon blivit såhär duktig under åren. Det är ju helt fantastiskt om det är så! Jag är väl inget mega fan till henne, därför vet jag inte om det är sant, men i musik världen är ingenting omöjligt. Det skulle vara coolt att se henne live, det måste jag göra innan jag dör! höhö, jag borde göra en lista på alla saker jag måste göra innan jag dör.

Nej, nu ska jag sluta tjata, och göra mat istället! (tror jag..?) Ni får ha det så bra!♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback