Lookbook

Hejsan! Kommer ni ihåg förra gången jag valde ut fem favoriter från Lookbook.nu? Jag tänkte göra det igen! Har precis valt ut fyra bilder, för jag hittade inte så många som jag tyckte om så mycket att jag skulle kunna tänka mig själ vi kläderna! Eller, jo, vissa kanske.. men de var typ för vanliga. Som shorts, linne och halsband. Det är så vanligt. Här kommer dom iallafall..

Lookbook 1.

Okej, denna kanske var vanlig, den med. Men på något sätt är den inte det. Jag älskar jeansen och koftan. Jag har länge letat efter en sådan själv, men när jag hittat dom så har jag inte gillat dom. Typ, som om dom är förstora, eller något. Ska leta efter en nu i sommar, som är lite svalare, så man kan ha det istället för en jacka. Iallafall, så ser jag mycket av mig själv i denhär stilen, och den är mycket fin. Den är cool.

Lookbook 2.

Samma sak där, jag älskar jeansen! Och den senaste tiden har jag även fallit för sånna tröjor också. Liksom pösiga, oversized pagtröjor. Mycket fint! Ska nog köpa ett ex antal såna på ginatricot i sommar! (Får ju pengar nästa vecka, kanske blir att man köper till sig någon enstaka!)

Lookbook 3.


Ja, behöver jag ens säga något? Ni vet vad det är i bilden/outfiten jag älskar! (för er som inte vet; jackan?!) Jag har faktiskt en likadan hemma! Fast, den är svart. Den på bilden ser mer .. blå ut. Men den är fin iallafall! Det ända jag inte tycker om med den är att den ser så konstig ut om man har den öppen. Jag har faktiskt inte använt min egna än, men det kommer jag nog göra snart!

Lookbook 4.

Men hej o hå! Jag älsk-älsk-älskar kavajen! Dock så gillar jag inte den bakre delen så mycket, men det gör ingenting. Jag önskar jag hade en hel garderob fylld med såna kläder.. Jag älskar dom! Synd bara att jag inte använder mina såna kläder för ofta.. Aj lajk this iallafall!

Nu.. ska jag inte göra något.. Jag är sjukt sugen på att gå till stranden och ta den där jäkla bilden, men jag orkar inte. Känner att det blåser rätt kallt och så orkar jag inte fixa mig. Jaja..

Comments
Anonym

jag älskar att kolla på lookbook, massa fina outfits! första &andra bilden är verkligen my style, måste bara lose some weight för magtröja, men annars så! <3



sv: det såg inte alls sött ut den dagen <3

2010-06-12 @ 19:43:10
michelle

Lookbook bild 2 var riktigt fin!! :)

2010-06-13 @ 11:17:40
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback