Midsommar kväll.

Tjena! Jag försökte mobilblogga förut vid halv fyra tiden, då vi åt. Men det ville inte funka, så ni har fått vänta, och jag ber om ursäkt för det! Tror liksom inte att ni suttit framför datorn hela dagen som galningar och väntat på nya inlägg.. Haha!

Iallafall. Innan vi åt så ringde mamma och sa att hon och Hult hade varit på någon marknad (tror jag) och då hade han köpt något till mig som mamma trodde jag skulle bli väldigt nöjd och glad över! Hmm, undrar vad det kan vara! Sen åt vi, sen åt vi jordgubbar (eller, tja, alla andra åt, jag gillar inte jordgubbar, ehe..) och sen stack vi till Tivolit i Borstahusen! Det var mycket trevligt! Såg många jag kände! Först gick jag runt med familjen och kollade på marknaden och på tivolit, jag köpte Två Michael jackson tröjor! En tjocktröja, och en tshirt! Bilder kommer imorgon, för jag orkar inte ladda över och redigera nu. (Har förövrigt en massa andra coola bilder från dagen som jag ska dela med mig av) Sen träffade jag Evlina och Emily, och vi gick runder och hade lite skoj. Sen åkte vi virvelvinden, och fy, så mycket har jag inte skrikit sen Green Day konserten (konstigt!!), det kändes liksom som om min hals skulle åka av! Så känns det alltid när jag åker karuseller. Men, sen stack jag hem, och drack resten av min cider (som inte är slut ännu..) och så bestämde jag och min syrra oss för att vi ville ha sockervadd i en påse och chips. Så vi cyklade tillbaka och handlade det. Nu sitter jag här.

Har ni haft det trevligt idag? Vad gjorde ni? Berätta!
God natt (även om jag inte ska sova nu)

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback