Min åsikt om mig själv..?

Natalie kommenterade att hon tyckte jag kunde skriva min egna åsikt, om mig själv. Hur funkar det? Nej, men , det blir nog lite svårt.. Men jag ska absolut tänka på det under dagen! Liksom.. hur kan man skriva det, utan att låta bitchig eller ultra egoistisk när man skriver något bra om sig själv? Och utan att låta desperat när man skriver det man tycker är dåligt med sig själv? Well, det är inte er sak att tänka ut, det är min sak. Jag ska fundera på det!

Iallafall, så har jag varit vaken i en och en halv timme, och jag har ätit, gjort vid mig och sånt. Kollat facebook och bilddagboken. Ja la faktiskt ut en ny bild på bilddagboken i går, tror jag..
Annars ska Natalie komma idag. Det ska bli kul, för det var längesen hon var här. För tillfället är jag ensam hemma, och antagligen är jag det till klockan fyra-halv fem. Så, nu ska jag.. gå på toa, och träna lite!

Have a very nice day!♥


This is how i have my hair today!


Comments
myyyyyyyzan <:

Aw, lucky you. Du har ju långt och fint hår och kan använda det där satans hårbandet >< Förresten, så håller jag med dig. Man kan verkligen inte säga något bra om sig själv utan att någon bara "åh vilken egoistisk bitch du är" eller så. Det är ju sjukt. Som om man ska skämmas över att något faktiskt är bra med en själv. Och så får man inte tycka att något är fel heller, för då är man en skitunge som söker bekräftelse och attention. Åh. Usch >< Tur att du har vänner som förstår att det inte är så <:

2010-06-30 @ 12:58:07
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback