Monday afternoon.

Bara för att jag skrev rubriken på engelska, fick jag en känsla av att jag ville skaffa en blogg på engelska! Höhö, kanske ska göra det, så jag kan dela med mig av min vardag till resten av världen? Man kan ju faktiskt översätta min blogg till de flesta språken.. men ändå. Kanske ska göra det, bara för skojs skull? Vi får se med det.

Nu sitter jag iallafall i min säng som har varit bäddad i en timme ungefär. Jag ''vaknade'' klockan nio, men jag somnade om snabbt igen, trots att jag ställde min mobil. Jag har ätit mer än en halv panpizza, för jag tvingade i mig en. Druckit vatten. Kollat att det är 20 grader ute idag, ungefär. Och nu snackar jag med Rasmus om vad vi ska hitta på idag. Jag gick i samma klass som han i sjuan, från ettan till sjuan, och vi var väl rätt goda vänner. Nu har vi snackat och sånt mycket på msn, och vi har bestämt oss för att vi ska göra musik tillsammans, men det blir väl mest covers, till att börja med. Nu ville vi träffas idag, men vi har ingen aning om vad vi ska göra! Vi har inte träffats på över ett år, så det är rätt lång tid.. Vi har grubblat sen lördags tror jag, över vad vi ska göra. Vi har inte kommit på något. Hemma hos honom håller dom tydligen på med altanen, och han hade tydligen heller inga saker som jag tyckte var intressant, och hemma hos mig bor vi i en liten trea, och jag har tapeter sen ettan (lejonkungen, rätt sött ändå..) och här finns typ inget alls att göra, förutom att spela gitarr, keyboard, fota, kolla tv eller sitta vid datorn. Så, ja.. Och vad finns det att göra ute i Asmundtorp, då? Jo, inte ett ända dugg finns att göra.

Iallafall, nu måste jag nog börja fixa mig.. kan ju inte sitta i pyjamas hela dagarna!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback