Onsdag-det är segt.

Det är en seg dag idag. Eller så är det jag som är seg idag. Hmm, låter rimligt. Jag vaknade runt ett tiden, tog fram alla mina Michael Jackson tidningar. 8 tidningar om hans död, och 1 om hela hans liv. Jag läste en av dom. Och sen klagade jag på mig själv, för att jag inte duschade igår!(?). Jag gjorde det aldrig igår. Klockan blev för mycket, när jag typ skulle släcka ner internet för dagen, så sa pappa att han och jessica skulle ut och handla något gott att fika, så kommer dom hem med en chips påse och en stor goooood kaka! Då fastnade jag där istället. Haha, ge aldrig Josse chips, för hon är beroende!

Idag ska jag inte göra något speciellt.. Jag ska duscha!
Sen blir det väl att titta på tv och sånt tråkigt.
Imorgon släpps Tokio Hotel's nya video!

Vi hörs senare ♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback