Ozzy Osbourne!

Läste nyss en artikel om honom på Aftonbladet, att forskarna är mycket chockade att han fortfarande lever. Det chockerar han själv, också. Han påstår att han förut satt och drack 4 cognac flaskor om dagen, och att han fick blackouts. Men, sedan bara fortsatte han efter blackouten. Han har ju gått på drogor i flera år, och druckit alkohol, kanske lite för mycket, och därför är det ett mirakel att han fortfarande lever. Jag önskar att michael jackson också var lika stark, Iallafall, så ska amerikanska forksare undersöka honom eller något, det är iallafall ett test som kostar 310 000. Kommer inte ihåg om det var dollar eller svenska kronor, men antagligen var det dollar. Iallafall, så tror jag han dör när som helst. Han är ju 61 år gammal. Men, jag är faktiskt glad att han lever! Tycker inte han förtjänar att dö (trots att han är som han är.. lite wierd efter alla drogor, men, vad hade jag förväntat mig? Han är dessutom en hårdrocks stjärna. inget illa menat, han är ball!) Jag är inget stort fan av honom, egentligen, men han är duktig, det är han! Det har jag alltid tyckt, men det är inte så att jag sitter och lyssnar på hans låtar varje dag. Jag lyssnar typ på Paranoid. Iallafall, jag hittade ett roligt klipp på Aftonbladet också, som jag nu hittade på youtube, som jag bara måste visa er!

så himla kul, är det!;

Ozzy Osbourne skrämmer sina fans på Madame toussaud!
(by the way, jag vill också besöka madame toussaud! Bill står ju där, ;>)


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback