PANIK MED DESIGNEN?!

Usch, jag har sån panik med designen! Jag känner att jag måste göra en idag! Men isåfall måste jag sminka mig lite snabbt innan jag går ut och tar bilden! Ska jag göra det..? Just nu lutar det mot ett ja, för ingen är hemma, hihi. Vi får se, ni lär ju märka det. Jag är riktigt sugen på det, för jag tror inte mamma har fixat något internet där hemma hos henne..

Iallafall, igår skrev jag början på min nya fanfic! Fy, jag har för många såna! Jag har kommit långt på två stycken som jag inte lagt ut! Typ, sex-sju delar eller något. Aj aj aj. Jaja, jag tror inte jag lägger ut dom ändå. Eller, så lägger jag ut titeln och skriver kort vad de olika handlar om, så får ni välja senare vilken ni vill läsa! Måste bara fixa designen på min andra blogg då, så kan jag lägga ut dom där.. Och ändra namnet! Det är typ söasfhaskjfbjaksg.blogg.se eller något sånt, My döpte den till det när hon hade det som test sida för min desing!

Jaja, nu ska jag gå och grubbla över om jag ska ta bilden eller inte! ;)

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback