Säg en kändis jag liknar!

Och nu menar jag inte på personlighet, jag menar på utseendet!
Jag tycker det är jättesvårt! Jag liknar ju inte någon?
Och, jag har gör inte dethär bara för att ha någonting att skryta om, jag har redan massa att skryta om!
Ett exempel är att jag har världens bästa mamma och pappa ;)

Haha, men förut tyckte de flesta att jag liknade Roxy i Andra Avenyn (glad blev jag väl, hon var väl cool, men jag kollar inte på Andra Avenyn.) Ett tag, när jag hade rött/brunt hår, tyckte jag att jag själv påminnde om Lindsay Lohan (hon är söt!), och ibland har jag lyckats få mina ögon att se ut som Bill Kaulitz's ögon..

Men nu vill jag höra vilken kändis ni tycker jag liknar!
Även om jag vet vem du är eller inte, så kommentera, för det är bara en kul sak! Jag kommer lägga upp resultatet senare.. ;)

(ni får klara er utan bild, jag har bara gamla..)

Comments
myyyyyyyzan <:

åh, så svårt _ jag är inte alls bra på att se så, men jag ska försöka!



sv: haha, ja det fattade jag! åh, dankööö <3

2010-06-21 @ 13:53:19
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback