Show in school.

Skoldagen idag var kort. Mycket kort. Vi började klockan åtta med att städa skåpen, så nu är min tokio hotel påse hemma igen-där den hör hemma! Sen hade vi genrep ( alla åttor skulle ju uppträda till en sommar låt ju.. ) och jag hade med min Elgitarr. Uppträdandet gick väl sådär.. vi fick iallafall tre femmor och en fyra av 'juryn'! Vi vann inte. Men det gör inget! Alla andra grupper var iallafall bra!

Nu sitter jag här och gör.. inte så mycket. När jag precis loggade in på min emocore, så trodde dom att jag fyllde år idag! Jag menar, hallå, jag fyller år om en månad, ju! Men visst, varför inte ta min födelsedag idag, liksom?:D

Nu ska jag.. nog kolla runder lite till på internet, sen ska jag ta bussen till NeliiiZh för att följa med hon och hennes pappa till något ställe, och äta med dom och sånt. Ska bli kulkul! Har bara träffat hennes pappa en gång tidigare! Det är för att han bor i Sandviken, tror jag.
Jag måste fixa designen snart också.. ska se om jag kan ta en bra bild imorgon, tror inte jag kommer ta den idag, för det är rätt grått ute idag. Då får jag inte samma effekt, eller samma känsla i bilden som jag vill ha. Och jag orkar inte överredigera mina bilder.

Ha det bra!♥

Comments
bettina

HAHA trodde oså att du fyllde år idag. ):

2010-06-10 @ 14:40:09
bettina

http://www.youtube.com/watch?v=yFgur3swqkA&feature=player_embedded



Du är med där btw :D

2010-06-10 @ 14:40:54

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback