Snart bär det av till Stranden!

Jag ska dit med NeliiiZh, och vi ska ha en mysig liten fotorunda!
Så himla mysigt ska det bli, jag älskar stranden, jag älskar ljuset i bilderna man får, och jag älskar att jag ska ta med mitt stativ till min kamera som jag fick i julas, som bara har varit ute en gång! Det var i min ''trädgård'' här hos pappa. Men, man kan inte kalla det för trädgård, den är för liten för det, och för står för att bli kallad för uteplats. Och nu håller vi på att göra om där och sånt, jag vet inte pappa snacka om något att dom skulle lägga plankor där istället för gräs? Jag är glad att jag har tid på mig denna veckan att fota där då, för det är himla mysigt där ute.

Just nu sitter jag och väntar på att NeliiiZh ska bli klar så vi kan gå ut.
Antingen kommer jag mobilblogga under dagen, eller så kommer ni få vänta tills jag kommer hem.
Ni får iallafall en dagens låt!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback