Sommarlov!

Ursäkta att jag är lite sen med det, har haft det sen tio typ!
Så himla härligt! Det ända tråkiga med dagen är att det har regnat jättemycket. Nu är det dock uppehåll, ser det ut som.
Annars har jag bara varit med Jacob, NeliiiZh och Moa idag! Sebbe skulle vara med, men han var för trött, så han orkade inte. Jag orkar inte gå upp, ladda kameran, ta en bild, redigera den och lägga ut den på bloggen för att visa vda jag haft på mig idag. Istället så säger jag det. En vit nästan vanlig klänning, vita tights, min svarta kavaj med guld detaljer som jag fick av my, och mina skor. Dom svarta med silvernitar, och hög kilklack? Jag har lagt ut dom förut, men det var för längesen.

Snart ska jag och familjen på två studentfester. En till min kusin Emily, och en till min låtsas mammas farbrors dotter. Hon heter Teresia. Have a nice day! ♥

(jag gick ut åttan med två ig {idrott och syslöjd}, två vg {musik och bild} och resten g!)

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback