Tre filmer jag vill se i sommar!

Jupp, det var den otroliga intressanten jag lovade er att skriva om förut! Jag bakade förresten aldrig kladdkaka idag, jag gick hem till Moa istället. Iallafall, här kommer tre filmer jag vill se i sommar!

1.Streetdance 3D. Jag vet inte riktigt vad filmens handling är, men jag antar ju att det har mycket med street dance att göra, det kan man även se i trailern. Jag älskar alla sorters dansfilmer, för jag har själv dansat. Jag dansade på småstjärnorna här i Landskrona när jag gick i ettan, och det höll väl på till trean kanske. Sen har jag dansat på Crazy Feet i Lund i typ.. femman eller fyran. Sen dansade jag på Friskis och svettis i Landskrona, och då fick jag även uppträda på Karnevals tåget och på stora scenen på Landskrona karnevalen, när jag gick i sexan. Jag tror jag gick i sexan, iallafall. Ja, det gjorde. Hur som helst, så har jag dansat första terminen i åttan i Landskronas Dansstudio. Hade uppträde sist den 19e December 2009. Iallafall, så älskar jag dans över hela mitt hjärta, och jag vill gärna se filmen på bio.

2.Eclipse. Film tre ur Twilight saga. Jag har läst bok två, och snart hela trean. Jag måste skynda mig att läsa ut trean, innan filmen släpps, den 30e Juni. Jag, Natalie, Emma och Linnea tror jag, ska se den på bio tillsammans. Jag längtar ihjäl mig riktigt, dels för att skådespelarna är så himla vackra i filmerna, och dels för att jag älskar twiligth saga. Man lever sig riktigt in i både böckerna och filmerna (även om jag blev besviken på New Moon.. den är ändå bra! Även om den kunde haft mer handling i filmen och längre som film..) men jag tror nog att böckerna alltid kommer vara bättre än filmerna. Men iallafall, så vill jag se den!

3.The Runaways. Och nej, det är inte för att Kristen Stewart (som spelar Bella Swan i twilight saga) är med och spelar Joan Jett. Det är för att det handlar om Joan Jett! (jag tror filmen handlar om joan jett och hennes liv, jag har läst det någonstans..) Dessutom känner jag mig så tuff för att jag har sett Joan Jett live! Iallafall så vill jag se filmen, den verkar vara jättebra! Den har premiär i Augusti, tror jag.. Jag får väl länga till den med!

Ja, det var dom tre filmerna jag vill (läs: måste!) se i sommar! Jag sökte på google efter omslagen till filmerna, men jag hittade inga. Jag hittade bara bilder från inspelningarna.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback