Tribute till Michael Jackson på fredag..?

Jag funderar på det! Alltså, det är klart jag vill, men frågan är-hinner jag?
Jag hittade just ett jättebra klipp på youtube, där Michael's riktiga koregraf visar dansen, och lär oss den. Men, det är många steg, och så ska jag lära mig dom, träna, spela in låten (om jag inte kör med michael's låt.. men jag vill ju sjunga själv!) och så ska jag filma allt ihopa! Så, det blir mycket att göra.. vi får se i morgon om jag hinner. Hinner jag, så gör jag det! Hinner jag inte.. så kanske jag kan fixa det till hans födelsedag?

Jaja, nu måste jag duscha. Jag skulle göra det innan, ju! Klockan tickar för fort! Jaja, jag får gå och göra det nu. Ha det bra, vi hörs i morgon!♥


Comments
fanny

vill du vara med i veckans blogg? Det är bara att anmäla sig på min blogg !!

2010-06-23 @ 09:54:29
URL: http://fffannynilsson.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback