Vad är egentligen en ''Scenklappare''?




Det var jättemånga som undrade vad en ''scenklappare'' var! Inte bara här på bloggen, utan på msn och min facebook också. Det som är på bilden, det är en scenklappare! Eller, jag tror det heter så iallafall..
Jag tycker den är jättecool, jag älskar den! Ser ni vad där står på den också?
HOLLYWOOD. production: josefin borgman, director: josefni borgman. Fast, det var ju såklart jag som skrev dit det. Man fick kritor till.

Annars så gör jag inget speciellt just nu. Tittar lite på tv. Jag var sur/irriterad förut, för jag och någon kille på min msn satt och diskuterade Tyra Bank's show. Och för att mamma inte brydde sig om när jag berättade om The Ark konserten som dom ska ha i Helsingborg den 15:e som jag gärna vill gå på. Men jag vet inte om jag kan, en biljett kostar 400:- och My är hos mig den veckan också, och jag vet inte om hon gillar dom.. Och dessutom så vet jag inte hur länge konserten varar, för klockan elva på kvällen spelar Andreas Johnson i Landskrona karnevalen, och där ska jag stå längst fram, för jag älskar honom!

Så, i sommar kommer ni få se bilder, tagna av mig, på Andras Johnson, Carolina Af Ugglas, Erik Grönwall och Eric Saade. Så det så.

Här kommer iallafall en bild på mina naglar, så får ni ha det bra! Jag ska se Allsång På Skansen senare!

 


Comments
myyyyyyyzan <:

ÅH JAHA XD Mja... Jag är inte precis big fan av The Ark, och jag står hellre längst fram på karnevalen och skriker :D

2010-06-29 @ 20:45:02
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback