Vad ska jag skriva mina åsiker om i morgon?

Jag har absolut ingenting att göra i morgon (förutom att äta cocopops!yummie!!), så jag tänkte att då kan jag dela med mig av mina tankar om något speciellt. Det kan vara en händelse, en person, en film, en låt, en musikstil eller vad som helst. Och nu skulle det faktiskt vara kul att höra vad ni vill ha min åsikt om (det är det alltid, men ni säger ju ingenting när jag ber om det!!),kommentera! Kommentera hela natten! Haha, okej, det kanske är att ta i, men bara kommentera! Det tar inte mer än någon minut, ju?

Annars har jag inte gjort något fram tills nu, förutom att ha handlar med mamma (fick en frida tidning!), ätit cocopops, och kollat på Allsång på Skansen. The Ark var sist ut med en duett med Carola. Hon är ganska söt, Carola. Hon sjunger grymt också. Känns som om hon inte behöver ta i alls för att sjunga starkt och högt. Och det är ju gulligt att hennes haka rör sig när hon weilar! Jag känner jättemånga som stör sig på det, haha!

Och just det! Jag funderar på en ny design, igen! Jag är trött på denna. Det är så många bloggar som har rosa bloggar, och det känns bara enkelt och tråkigt. Så, jag ska tänka ut något coolt!

Ha en bra och trevlig fortsatt kväll!

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: haha, jo, jag stod och tänkte på det när jag skulle betala x) jag bara: "undrar om det inte var här Josse köpte sina.." XD lite knäppt, men sån är ju jag så 8D

JAG ÄR SÅÅÅÅÅ PEPP! DET KOMMER BLI AMAZING! Och jag har nog no problems med att meet your friends <: kan bli himla roligt ^^ VI KOMMER HA DET BÄST MED VÅRA SYSTEMISAR PÅ KARNEVALEN!!!!! :D:D:D:D:D<3

2010-06-29 @ 22:05:20
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Neliiizh

Jag kommer nog till dig :D

Jag tycker du ska skriva en åsikt om MIG! :DDD tror alla skulle uppskatta det väldigt mkt ;)

2010-06-30 @ 00:00:27
URL: http://lifeofneliiizh.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback