Veckans låt!


Justin Bieber-One Time (my heart edition).

Usch, jag tycker den är så vacker!

Iallafall, så undrar jag vart alla kommentarer tar vägen, igen? Alltså, jag trodde faktiskt att ni gillade inlägg som det med Ozzy Osbourne, och jag trodde faktiskt ni skulle kommentera det, men nej, det gjorde ni inte? Varför inte? kan ni förklara varför ni inte kommenterar? och jag gav er bilder igår, ju. Varför kommenterar ni inte dom? Ni behöver inte kommentera alla inlägg, men några enstaka, kanske? Och om ni inte tycker jag skriver om intressanta saker, så skriv vad ni vill läsa om! Någon artist ni vill ha min åsikt om? Någon händelse ni vill ha min åsikt om? Skriv på, var inte rädd för att tycka till!

Nu ska jag ta chips och cola, för nu börjar snart Rush Hour! Ha en bra kväll (:

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback