Boy meet girl know what to do

Hejsan!
Idag.. vaknade jag tio i sju!! Jag vaknar bara senare och senare för varje dag! Jaja, jag och Rebecca han precis med bussen! Puuh.. (fan). Haha. Jag ville liksom inte till skolan, för jag mådde inte så bra, men jag var där de första förtio minuterna, så jag hann iallafall att boka lektioner till imorgon, om jag nu går i morgon, vilket jag tror jag gör. Jag är himlans trött, och jag har ont i huvudet sen igår! Jag får alltid ont i huvudet vid sex på kvällen! Sen har jag mått illa också. Jag skulle ha idrott idag, och jag använde min Tokio hotel påse! Hehe, jag fick en väldans fin tokio hotel påse när jag köpte tröjan på konserten, men den ligger i skolan just nu så jag kan inte fota den. Men jag fotar den när den kommer hem! Sen glömde jag väl att säga grattis till min lillebror som föll fem år igår..? Jaja, Grattis iallafall! Även om jag sa det igår så säger jag det idag igen. Mamma fyller år på torsdag.. Jag vet inte vad jag ska ge henne! Jag kan fråga min bror om han och jag kan ge henne en sak tillsammans, för han har redan fixat en sak.. Iallafall, så idag har jag bara slappat. Och jag ska fortsätta göra det nu, eller kanske plugga lite. Kanske. Isåfall blir det So. Georgrafi. Blä.

Ha det bra!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback