Dagens outfit

Woho! Äntligen kommer en dagens outfit! Haha, men det var ju inte så längesen sist, men jag gillar verkligen dessa kläderna! Mina favoritkläder just nu, antar jag.


Blus-Gina tricot 149:-
Linne-Gina tricot.
Lackshorts-New Yorker 169:-
Tights- vet inte.

Mina ögon blev heeelt konstiga på bilden, och lat som jag var, så orkade jag inte ta en ny bild då. Eller, så såg mina ögon bara finare ut när bilden la i kameran (: . Och jag stör mig på att jag inte hittade teckensnittet som jag brukar ha. Den som jag har på alla andra bilder. Så det fick bli en vanlig, tråkig. Nu ska jag snart äta och sen tror jag att vi ska handla skor, om vi hinner, vilket vi måste.

Ha det bra! Blir säkert ett inlägg ikväll också..

Comments
jjulia

fin :9

2010-03-31 @ 20:25:19
URL: http://dduvethonjulia.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback