Fix i designen.

Det blev lite fix i designen förut idag. Jag hade tråkigt. Mamma ringde och sa att någon hade ring henne om mitt busskort som jag tydligen tappat förut. Jag kan ha gjort det när jag gick ut ur bussen innan, jag hade inte stängt mina fickor. Kan man vara klumpigare? Haha. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, och har kollat upp accord till den vackra låten Phantomrider med Tokio Hotel (förlåt om ni inte gillar tokio hotel, men jag tycker om låtarna, och om ni inte tycker om tokio hotels versioner, kanske ni tycker om min? ). Den är ganska lätt, tror jag. Sen har jag bara kollat på klänningar och bhar och skor till konfirmationen. Dedär med skorna har inte gått så bra. Jag hittade ett par på den dyra skoaffären i stan, men när jag säger dyra, så menar jag verkligen dyra! Seriöst, ett par klackar där inne som man kan hitta inne på dinsko eller något kostar ju fan tusen spänn! Överdrivet? Ja, en aning. Men jag måste kolla inne på Deichmann sko också, de har rätt tuffa skor! Köpte ett par klackar där inne som jag skulle använda till sommaren, tänkte jag. Men de köpte jag för någon månad sen. De påminner om såna tygskor.. fake converse. Fast ändå inte. De är rätt coola. Jag är helt off nu. Blööööööööööööööö vad jag är trött! Jag vill bara sitta och spela gitarr och sjunga och spela in och lägga ut på youtube. Men jag har ont i huvudet, och jag kan typ inte nu för min lillebror sover. Eller, ska. I morgon, i skolan.. så händer det väl inte så mycket. Idrott, är det ända som ska plåga mig imorgon. Och att skolan är till halv fyra. Kill me slowly. Nej, jag klarar mig nog i morgon. Det brukar bara vara varannan tisdag jag går hem, haha. Vi har tyska i morgon! Påbörjar antagligen ett nytt arbete, hoppas då jag kan arbeta om Tokio Hotel! Då jävlar ska jag fan få mvg! Haha. Eller iallafall vg.

Jaja, ska snuta snacka en massa skit nu, jag bara snackar på, för jag är trött och har ont i huvudet. Godnatt!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback