Fredaaaaag!!!

Tja! Idag är det fredag, vilket är jävligt skönt! Jag gick till skolan, men jag var där dock bara till tio, så jag hann bara med två lektioner. Men det är ju bättre än ingenting, eller hur? Iallafall, när jag trallade hem, så stannade jag hos pappa i typ.. knappt en timme. Tog lite chips och kollade lite på internet. Därav min bilddagbok, och då ser jag att linnea har gjort en cover på world behind my wall! Damn, de skulle ju jag göra! Jaja, jag ska göra en jag med. Men Linnea är grymt duktig, och jag älskar hennes röst också. Hon är inte dålig på gitarr heller! Jag länkar hennes blogg, så kan du gå in och titta på covern där.
Iallafall, när jag väntade på bussen, så passade jag på att smita in på expert och frågade om tog emot prao-elever. Tyvärr så gjorde dom inte det, så det blir väl att praoa på gina tricot på center syd eller på min lillebrors dagis. Jiiiippi. Nej, men mamma och jag ska ringa runt till lite fotografer i landskrona. Iallafall, nu tittar jag på Ellen show på tv. Jag älskar de programmet! It's really awesome. Ja.. jag har inte så mycket mer att säga om dagen..

I morgon blir det kalas och att kolla på melodifestivalen. Det är ju final, det får man ju inte missa!(inte för att man får missa någon annan del av det heller, hehe..) Så i morgon så skriver jag nog om vad jag tycker om vinnaren och vinnarens låt!

Ha det bra!

Ni får nog en dagens outfit senare idag..

Linneas blogg; http://erasing.blogg.se

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback