Grattis mamma!<3

Grattis världens bästa mamma, som fyller år idag!
Jag är sjuk idag med.. kanske i morgon också. Jag vet inte. Men jag hämtade min tokio hotel påse och en engelsk bok i skolan idag iallafall. Med mormor. Sen köpte vi en blomma till mamma och en kaka till mig. Jag har inte ätit den än.. Jag är fortfarande mätt på det lilla jag åt för några timmar sen. Vid typ tolv. Säg inte att jag går tillbaka till de när jag knappt kan äta något och sen går på toa efter. Jag ska iallafall tvinga ner den kakan. Kanelsnäcka är det, faktiskt.
Jag tänkte iallafall spela in en cover till mamma idag på the rose. Men min bror hann komma hem, och han ska tydligen bara vara hemma idag, så jag kan inte göra det. D.A.M.N. Och sen undrar jag när jag ska få tummarna loss och ändra teckensnitt och sånt i bloggen. Och när jag ska palla fota nya bilder. Har kollat på top model hela veckan, jag är jättesugen på att fota! Men, det får nog bli i morgon.

Ha det bra!

Comments
luffi

Hey! Bara lilla Luffi som kikar in!! Allt bra idag? Kram =)

2010-03-11 @ 13:37:55
URL: http://www.luffi.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback