i need to come away from here-

Ja, jag måste verkligen. Jag känner mig så konstig just nu. Kanske inte åka iväg för alltid, men för ett litet tag iallafall. Så jag kan få nya förhoppningar om livet, så jag kan ta tag i mitt liv och mina vänner. Och mina drömmar.

Idag gick jag i skolan. Till lunch. Jag klarade inte av mer sedan. Jag gjorde verkligen inte det. Elias höll på i skolan, och det var inte bra att han gjorde det, för jag känner mig ju som sagt väldigt annorlunda nu. Alltså, inte så att jag inte är som alla andra, utan mer att jag vet inte vem jag är. Jag kanske är inne i en sån period just nu där jag måste vara för mig själv, och tänka igenom mitt liv och mina kompisar, och vad jag vill göra. Jag vet inte. Vissa verkar bara ha ändrat sig som personer, eller så är det jag som sagt- är konstig. Det går väl över.. 
Men jag vill så hemskt gärna åka till My i Kalmar! Eller kanske till moster och kusin i Malmö, men helst av allt vill jag till My! Jag har ju aldrig varit hemma hos henne. Då (jag kommer inte åka iväg, jag kommer inte få. Kanske till moster och baxi över en helg, men jag menade inte över en helg. Jag menade typ hos My i en vecka typ..) så ska jag bara vara med My ( eller med moster och kusin och baxi ) och bara tänka. Tänka igenom allt. Allt jag gått igenom, hur jag kan förbättra min relation med mina vänner ( känns som jag glider ifrån dom ) och vad jag vill göra i framtiden. Och sen som pricken över i:et-shoppa. Kläder, kanske skor, smink, ja, allt! Haha, det kanske inte var allt, men det mesta iallafall. Och jag har inga pengar. Jag har två hundra men de måste jag ha och fylla på mobilen på fredag, sen får jag pengar på lördag och då får jag i o för sig 500, men jag brukar alltid få spara 200 till mobilen varje månad. Eftersom mamma brukar få hjälpa mattias ( bror ) att köpa cgg, så kanske hon kan hjälpa mig att fylla på till mobilen. Jag vill göra någon syssla för det, då. För hon kan inte betala allt. Och pappa och jessica brukar inte ha pengar så det räcker att de kan hjälpa till sånt, vi är ju en stor familj där. Men en ny garderob är något jag verkligen behöver.

Shit, vad skönt det var att få skrivit av sig lite på bloggen! Nu känns hjärtat lite lättare, och det känns bra! Nu vet jag inte vad jag ska göra faktikst. Plugga, fotografera, sova eller spela gitarr. Eller lite av varje. Kanske blir nog att vila en stund och sen börja fota. Blir kanske en och en annan bild på vår uteplats då. Ke$ha styla!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback