i was staying home from school today

Rubriken säger allt.
Förutom att jag har varit hemma så har jag kollat på This is it filmen+ allt extra material man får med om man köper den. Jag älskar verkligen outfitsen han skulle ha! Den första var min favorit! Men jag älskade alla, och hade jag kunnat, så hade jag köpt allesammans! Jag har varit sugen på att köpa kopior på hans kläder, för han har en sån klädstil som jag har. Eller, jag har ju inte så många kläder, bara en jacka, men jag har ju inte råd! Och jag hittar inte så mycket sånt. Bara på BikBok, men de har jag inte råd till, och ingen annan vill köpa till mig! Usch, så vackert, så vackert. Och sen kanske inte den stilen är som man ska ha på vardagen, eller, kläderna. Det hatar jag med mig själv! Min stil är en sån konstig som man inte har till vardagarna! Men jag vill det! För det är typ, jag?

Jag ska skriva ihop någon fin text om honom, och min känsla till han, mina känslor. Mina tankar, och så vidare.
Nu tror jag pappa och jessica ska börja med maten, så, ska äta snart, så det kommer antagligen efter maten, innan jag hoppar in i duschen, för att sen plugga till i morgon! Ha det.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback