One day i will be ready to go

Hejsan!
Idag är det fredag, och visst är det underbart? Alla är så glada idag! Konstigt, det är ju fredag! Och det betyder att det är fredagsmys, eller hur! Haha. Jag har precis kollat runt på bloggar, bilddagboken, facebook och emocore om lite nyheter och sådant, och jag hittade att Erik Grönwall kommer till Landskrona Karnevalen!:D  Det gjorde hela min dag! Jag älskar den snubben! Han är så.. underbar! Vi gillar samma sorts musik också. Eller, älskar. Jag gillar pretty much all musik som finns, men det är liksom vissa stilar jag älskar, och det är mer.. den Rock Stilen. Queen! Dock med deras gamla sångare, som tyvärr är död.
Iallafall, det är fredag... Jag märkte att någon i min familj har raderat min spotifylista som jag gjorde igår, jag hann inte ens lyssna på den, haha! Men jag gjorde en snabb idag, jag visste ungefär vilka låtar jag hade.
Idag bestämde att jag inom kort ska få tummarna loss och spela in covers på Use Somebody och Phantomrider.

Jag orkar faktiskt inte lägga ut en ny ''veckans låt'' idag. Eller, inte just nu iallafall. Jag kanske gör det senare ikväll eller i morgon, innan jag sticker till Entré!

Om jag inte skriver mer idag, så får ni ha en trevlig fredagskväll!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback