save me with your love tonight

Hejsan! Idag är det Lördag, och jag är väl rött nöjd, faktiskt! Jag och familjen var på Entré i malmö, vi var där i typ tre timmar, haha. Jag kollade i alla butiker typ, efter klänning till konfan, skor till konfan och bara allmänt fina kläder. Jag hittade massor som jag ville ha, men det var mest koftor och kavajer. Ni vet.. med sån Michael stil som jag kallar det, men jag har hört att det går in under Military också. De brukar oftast vara röda, vita, eller svarta kavajer/jackor/koftor med guldknappar på. Ja, ni fattar nog. Och så hittade jag assnygga skor också! Men mamma kommer inte låta mig köpa dom, hon hatar såna.. Hon hatar typ allt jag älskar. I klädväg. Eller, nästan. Jag kom hem utan att ha handlat något, och det gör mig besviken. Men jag hade förberett mig också på att jag inte skulle köpa något, för jag brukar vara snål med pengar, men åandra sidan så hade jag inte så mycket heller. Jag tror i allafall mamma och jag ska handla vårskor nästa helg ändå. Och det brukar hon betala. Då kan jag fråga om vi kan åka till Nova i Lund så kan vi gå in på TopShop och titta på kläder! BikBok, Hottopic och TopShop är mina absoluta favoriter. Jag såg även att de hade den dära sminkaffären i malmö, som annars bara finns i stockholm, tror jag. Jag glömde att gå in och titta där, men jag orkade inte. Jag behöver lösögonfransar till när jag ska fota och sånt, men jag var inte så sugen på att köpa det idag. Det ända jag kom  hem med idag, var en Ben&Jerry's. Den ska jag äta, snart. Kanske kolla på en film på datorn, det ända roliga på tv som kommer idag är Körslaget, och det är inte ens roligt. Det ända jag har tänk på idag är att jag har drömt att Bill var med mig på Entré när jag gick själv, innan vi åkte hem ( de andra åkte över till alla inredningssakerna och leksaker och sånt, jag ville titta lite mer ). Det var kul. De startade MichaelJackson-Bad i högtalare och som jag sagt innan-jag kan inte vara still när jag hör hans musik, så jag börja gå i takt till den musiken! Alla tittade på mig. Men jag brydde mig inte, haha.

Men nu ska jag leta upp någon bra film på datorn, och så ska jag mumsa på min Ben&Jerry's som min lillebror kommer sno för mig..


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback