Show me you care .

Rubriken mest för att jag lyssnar på Will You Be There med Michael Jackson.

Jag har varit vaken ett tag nu. Jag är hemma från skolan, i morse när jag vaknade var det helt läskigt. Jag var helt yr, allt snurrade typ, jag kände att jag snart skulle spy och att huvudet snart skulle sprängas. Nu hände inget av det, mer än att jag trillade när jag skulle släcka taklampan. Det var rätt mystiskt i natt också, först vaknade jag klockan fyra, sen somnade jag, sen vaknade jag klockan fem igen. Sen väckte pappa mig klockan sex. Sen ringde klockan vid sju. Haha. Idag ska det bara städas och tas lugnt ( om jag inte städar idag innan pappa kommer hem klockan fyra, så åker vi varken till Ikea eller Entré i malmö på lördag, och det vill jag helst inte missa ). Men egentligen fick inte jag sitta vid datorn idag, så nu ska jag bara städa lite snabbt kvickt och lätt och sen gå ner och chilla. Kanske ta något att äta.

Ha det bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback