Söndag!

Idag är det söndag, och det känns rätt skönt, men ändå inte, det är ju skola i morgon.. Men vi har musik på sista lektionen, så det klarar jag nog! Och sen veckan efter är det lov, tror jag.. Idag ska jag faktiskt inte göra någonting förutom att åka till min kära mor klockan sex ikväll. Då får jag visa henne skorna! Jag fick ett ryck precis att beställa dem, men nej. Bättre att göra det sen när jag konfimerat mig. Det är snart konfa läger! Antagligen så är det under en helg, och då kommer jag inte kunna uppdatera något alls. Oj, nu kom min katt och la sig framför skärmen! Och nu gick hon.. Men iallafall. Jag har hört att vi ska vara mitt ute i en skog och att där inte ska finnas någon teckning alls! Det kommer bli drygt, men jag tror det kommer bli mer chill än de förra lägret. Förra lägret ville ju alla ut och busa på nätterna och jag ville bara sova. Men det är några personer som slutade på konfan efter det lägret, så det blir nog mer lugnt nu. Och nu har jag nog med lust att göra saker. Jag var inne i en konstig period då, tror jag.
Nu ska jag iallafall börja skriva på den nya ff;en och snart ska min lillasyster ut med sin kompis och bada, då blir jag hemma själv och kan spela gitarr och sjunga lite! Det var längesen jag fick göra det, känner jag..
Ha en bra söndag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback