Teater

Jag har snart läst ut halva ''Ljudet av ditt hjärta'' ( tredje boken ur twilight serien ). Den är verkligen jättebra!


Idag i skolan var det lugnt, jag bara läste och hade musik, så det gick snabbt. Idag ska jag på teater med konfan. Eller, alla konfirmander är tvugna att gå på teater idag. Jag vet ingenting om pjäsen de ska spela mer än att den börjar 17.00 och att den slutar 18.20. Men jag tror det kan bli rätt spännande! Mamma hämtar mig och Rebecca/Moa efteråt. Sen ska jag nog bara hem och sova.

Det är sjukt läskigt, för jag drömde mardröm i förregår, det var en tjej som jobbade i en affär och hennes pappa hade dött för några veckor sen. Sen ringer hennes telefon. Och då hör jag vad som sägs i telefonen, men ingen säger något. Man bara hör ett fyllt badkar som det droppar ner vatten i. Och så ekade det. Sen hör man en röst som säger '' Someone Still Loves You '' och det var hennes pappa! Sen tittar hon på mig med såna ögon som Michael Jackson får i sin video i Thriller, när han förvandlas till en zombie! Typ såhär;

Sen vaknade jag, och det kändes precis som om typ tjugo stycken stod inne på mitt rum och tittade på mig sådär! Sen fick jag panik och sprang ut med min Bill kudde och min huvudkudde, och la mig hos mamma, hon sover i storarummet utanför mitt rum typ, och när jag springer ut till henne så känns det precis som om någon jagar mig! Sen tar hon så lång tid på sig att flytta sina kuddar och sånt, sen får jag ligga innerst och slår mitt jävla knä in i väggen! Sen känns det som om alla står och stirrar på mig med dom ögonen igen där ute när jag ligger hos mamma, och så knarrar det i golvet typ. Helt läskigt. Klockan var fyra när jag gick ut till mamma.
Sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag drömde inatt! Men jag fick panik igen och sprang ut till mamma igen, och det var vid samma tidpunkt! Helt jävla läskigt! Tänk så händer det inatt igen! Då kommer jag fan säga till henne att jag är sjuk!

Haha. Ha det så bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback