Tisdag.

Idag är det Tisdag. Jag var i skolan längre än vad jag brukar idag. Jag stannade till halv två, woho! Jag var med på idrotten, woho! Jag gjorde ett av två prov, och fick 14 av 15 på det, woho! Jag känner mig duktig, men min huvudvärk tog nästan död på mig, och jag har ändå tagit två tabletter idag. Så, jag sa till mamma och stack hem. Internet här hos mamma är lite konstigt, det funkar ibland ( oftast inte ) och när det väl gör det, så är det hur slött som helst. Idag fick jag nästan damp på min dator ( mitt internet ). Jag har börjat skriva del två på min nya ff. Jag har lagt ut den första, men jag tänker inte säga vart, och ni kommer aldrig kunna gissa vart den ligger ändå, haha! Elak jag är, ibland. Men, jag har inte skrivit klart på den, den måste ändras, det ser ut som en i femman har skrivit den, seriöst. Så, nu, innan internet lägger av igen, så sparar jag ner den på datorn, chiao!

Hehe, har även hittat tre par skor på skopunkten som jag har gått och förälskat mig i, men som vanligt så tycker mamma inte om dem, och köpte inte dom till mig. Hon brukar köpa skor till mig när vi är där, men inte denna gång!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback