Tokio Hotel Live, 5Mars 2010

Igår var den stora dagen!!!!!
Nu ska jag berätta om den (varning; långt inlägg....)

04.00: Klockan ringde! Dags att gå upp och fixa sig för den största dagen i sitt liv.

05.00: Packat och klart! Nu packar vi bara in oss i bilen för att hämta natalie, becca hade redan kommit!

05.20: Statoil och handla baugetter som jag aldrig åt!

05.40: Nu har vi hämtat upp natalie och nu bär det av till Göteborg!!!!

07.40: Äntligen framme vid scandinavium! Inte alls mycket folk, och vi hade kört fel lite, men vi var där!

08.30: Efter knappt en timmes väntan i hela -12c så fick vi våra könummer. Mitt; 196. LÅNGT FRAM!!!!!

09.00: Jag, becca och natalie skiftade med mamma om att gå in på mcDonalds och varma sig!

09.10: Natalie märkte den stora Michael Jackson tavlan från 88 när han var här. Sen märkte jag Queen planch.

12.15: Efter två flytt i kön, från in till väggen och sedan stängsel, gick vi alla in på mcdonalds och åt.

13.00: Fick syn på Tokio Hotel's turnébussar komma körande utanför. Vi får panik och följer efter. Vi kom längst fram, och kunde se bäst av alla.

13.20: ser en hund, en tom kaulitz och en bill kaulitz komma ut ur bilarna! Alla skriker, och jag får panik och börjar gråta. Några minuter tidigare när bussarna kört förbi oss, var vi knappt en halv meter ifrån dom!

17.15: alla väskor och filtar skulle vara borta från kön. Vi hade lämnat våra saker lite tidigare.

17.40: Insläppet började så smått. Dock inte vår sektion. De två längre fram fick börja.

18.30: Vår tur att komma in! Men inte ända in, vi fick vänta tio minuter.

18.40: äntligen fick vi komma in i byggnaden!

18.50: Jag hade fått min plats! Stod typ fyra stycken framför mig, jag stod alltså längst fram. Vid Tom. Mellan tom och där scenen går ut.

21.30: Konserten drar igång med hjärtslag! Jag får panik och skriker! Efter ändast tre låtar blir jag utburen av vakterna, för hade jag stått där i två sekunder till hade jag svimmat. När jag skulle gå till sidan av scenen, var jag en halv meter från scenen och tom! Han såg säkert när jag gick där! Jag fick sitta på en stol på sidan av scenen. Sen fick jag gå bakom stängslet igen där alla fansen stod, men jag fick stå mer på sidan, där det inte var något tryck.
Bill och Tom rusade dit massor av gånger, och varje gång fick jag ögonkontakt med dom MINST en gång, för jag fick strålkastaren på mig i huvudet hela tiden. När jag fick ögonkontakt med Bill så tittade vi på varandra i ögonen exktra länge varje gång. Det var helt underbart!
Jag har ungefär 25 bilder som jag kommer lägga ut, i detta inlägget, och jag fick en bild där bill tittade in i MIN kamera. Där fanns dock bara 3000 människor på konserten, men det gjorde inte mig någonting. Jag var lycklig ändå. Allt var underbart! Det brinnande pianot, bills voice, kläder, hans energi. Toms gitarr och piano spelande. Georgs bas och keyboard spelande, gustavs tummor.. Usch. Allt! Slutet var coolt för alla gick in i den bollen. USCH!! JAG VAR SÅ LYCKLIG!! Jag tog konfetti sen, sen köpte jag en tröja och en planch. Jag fick också lite av Toms vatten på mig, och jag fick nästan Georgs handduk!!

Här kommer alla bilder+kommentarer.


Jag, Natalie och Rebecca i kön! På vår plats, det var kallt när solen inte hade kommit!


Natalie, Rebecca och Jag när vi stod och pratade med Linnea och Vicky (:


Som jag sa, jag kom långt fram, och jag fotade bak. Tittar man noga kan man se Natalie och Rebecca.


Den coola bollen i början! Gustav satt i den, och Bill kom ut från den!! Helt amazing! Men datumet är fel!!


BILL!!!!!!!!!Mycket vackrare i verkligheten var ALLA!


Vackra Tom! Alla var mycket vackrare i verkligheten, särskilt min kärlek; Bill!


Världens vackraste tvillingar!


Inte så bra bild, men den är fortfarande vacker!


Dit sprang bill och tom hela tiden när jag stod där, och där fick jag hela tiden ögonkontakt med dom!!


The twins again <3


Aaaawh, georg!


Gustav!! (L)


Bill!(L)


Georg hittade också dit! :D


Tom, Bill och Georg under ''Humanoid''<3


Dom igen <3


Bill och Tom är de vackraste personerna jag vet <3


Even cuter!!!


Bill på fejk-motorcykeln under ''Dogs Unleashed''!


En Bill som tittar ut över sittplatserna!


BILL TITTAR IN I MIN KAMERA !!!!!!


Sen spridde de ut sig över hela scenen o.o Bill ovanför Georgs plats, Georg bredvid sin plats, Tom längre bak än sin plats!


Den vackraste bilden jag fick på Tom! <3


Fire på ''Darkside of The Sun'' (jag tror det var den låten..)


Bill och Tom ( ser inte Tom så bra, han sitter på andra sidan) under Zoom Into Me<3


Och igen!


Piano on fire! Det var vackert som fan!..


Dock mycket vackrare när Bill kom dit och..


... tittade ut över publiken!

Ja, det var alla bilder jag hade! Hope you enjoyed det! Och jag var iaf lycklig.. <3
Idag har jag bara varit helt död, men jag har iaf varit på center syd och köpt nerd glasses!

Comments
Supermanpower

OMG, jag höll på att svimma i typ mitten va konserten. jag skrek så jag knappt kunde andas. det va så vackert. OMG, jag ville aldrig att det skulle ta slut :'c <3

jag älskar tom, georg, bill och gustav <3

& såklart älskar jag dig och natalie med (: <3

2010-03-06 @ 21:25:33
URL: http://supermanpower.blogg.se/
Josephine

Oh mi gaaaahd!! Så vackert!! JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ! Och i Forever Now höll jag på att dö, och jag menar det bokstavligen. Jag kunde inte andas för tårarna som trängde upp, och när de tände i arenan och jag hittade Sanna och Linnéa grät jag så jävla mycket.. Herregud.. Och när de plocka ut dig och jag såg dig framför näsan på mig fick jag verkligen panik! Jag försökte skrika på dig, men jag hade inte tillräckligt stark röst då för att du skulle kunna höra.. Såg dock att du hade ögonen öppna, så jag blev lite lugn.. Hehe <3

2010-03-07 @ 18:26:21
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
angelica

konserten var sjukt underbar!

man kommer aldrig glömma den

<3

2010-03-11 @ 21:32:24
URL: http://angelicahaglund.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback