Blood is on the dancefloor.

Hejsan! Jag kom hem från skolan för drygt en timme sen, och sen dess har jag hunnit med lite saker. Typ, tömma diskmaskinen, kolla bloggar och lite sånt. Men en sak jag gjort hela dagen; Lyssnat på Blood On The Dacefloor.

Den låten har satt sig på mitt huvud nu, för jag har nämligen Michael's Number One dvd, där är videos på 'number ones' då. Bland annat så är Blood On The Dancefloor med där. Jag är helt kär i videon, jag vet inte varför, så det får bli dagens låt!

På idrotten skulle vi simma, men jag var inte med. Dels för vädret. Det regnade! Jaja, det var inte så farligt. Innan idrotten blev jag och min kompis instängda på en toalett på skolan, så jag kom för sent till idrotten. Men, jag kom inte sist iallafall.

Jag har lovat fler inlägg än ett varje dag, för att ta igen förra veckan ju. Jag har inte kommit på vad jag ska skriva om än.. Just det, jag skulle visa er vad som gjorde mig glad igår!

That's why! Den som försöker sno bilden, blir jag väldigt besviken och ledsen på. Som vissa vet; detta betyder mer än man tror. Det betyder mitt liv.


Iallafall, här kommer videon!

Michael Jackson-Blood on the Dancefloor.

Comments
myyyyyyyzan <:

Du är så jävla söt, och din header blev fetigt bra!

sv: hahaha, aw så söt du är! dina är också bäst, författare ska vi bli, du&jag! ska jag lägga upp en ny del redan idag? :D tänkte lägga upp en när jag skrivit klart del 17 annars :P <3

2010-05-25 @ 16:47:49
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

sv: Låter bra ^^ <3



förresten, glömde säga hur glad jag blir över dig när jag läser det där ovan! du är bäst bäst bäst gumman! <3

2010-05-25 @ 20:57:21
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback