Deprimerad igen?

Hej. Jag har kollat runder på olika sajter (mest ebay) efter michael jackson kläder och lite sånt sen förra inlägget. Har tänkt på allt som fick mig deprimerad förra gången. Att jag vill vara, just det, Michael Jackson. Alltså, det låter säkert jättehemskt när jag säger det, men ni förstår inte.
Okej, nu låter det som om jag hatar mig själv.
Men sanningen är den, att ända sen jag varit mycket liten (innan jag visste att någon som han ens existerade) har jag varit sådär. Lite som han. Förlåt för att jag säger så, det låter säkert jättehemskt, men jag måste försöka förklara på något vis. Mina föräldrar säger att jag alltid har varit lite trogen och sådant som jag under livets gång utvecklat, lite som michael.

Men, jag vill inte bli kallad för wannabe eller fejk för att jag går ut och är som jag är. Och ska jag gå ut som mig själv till 483%, så kommer folk att göra det. Det är jag 99% säker på. Men tänk er själva. Det enda ni vill göra i livet, har någon annan redan gjort före er, och blivit jättekänd, världens kändaste man, folk säger att ingen någonsin kommer bli i närheten så bra som han (vilket är sant!), då blir man lite förstörd. Nu får ni inte heller tro att jag har något emot michael för det, jag älskar han lika mycket som om han var min pappa, eller något.
Men, det han gjorde, vill jag göra. Och det är så himla svårt. Det är en av de få sakerna som gör mig riktigt riktigt lycklig. Jag bokstavligen ber varje dag och natt om att min dröm ska gå i uppfyllelse, och jag hoppas att de som sitter där uppe och lyssnar verkligen hjälper mig.

Detta är ett väldigt känsligt ämne för mig, han lämnade ett stort hål i mitt hjärta när han dog, och det minsta jag kan få göra är att få hålla på med det jag vill, min dröm.

Nu innan det blir för känsligt ska jag sluta skriva.
Detta är det sista ni får höra av mig idag, folks! God natt ♥(jag ska dock inte sova nu)


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback