Fullpackad Tisdag.

Hejsan! Det var många grejor som hände i skolan idag! Vi fick mycket information, vi fick många uppgifter och sådant. Fick tillbaka mitt tyskaprov som jag nästan var säker på att jag skulle få G på, men nej, jag fick IG. Får göra om hela alltet. Så, det får jag plugga på snart. Jag har massa so uppgifter som måste vara klara på tisdag+ett prov på måndag på det. Vi har fått ett nytt no arbete, och jag har två noprov som jag måste göra för att få betyg i no. Sen har vi matteprov också. På tisdag. Usch, det är så massor, jag får börja med det viktigaste först så jag blir av med det. Jag har geografi och kemi att plugga idag. Alltså, kemin sätter sig som en smäck i huvudet, och det är nästintill kul att plugga bara för det. Men geografin sitter inte alls! Jag har läst många veckor! Veckor innan praon till och med! Haft omprov i det två gånger, och nu blir det min tredje gång! Dock bestämmer jag själv när jag vill göra provet, då kan jag sätta det på en dag då jag är säker på att det funkar. Usch, det kan inte vara kul för er att läsa om mina skolproblem? Får IG varningar nästa vecka också. JAG TROR JAG FÅR PANIK!! JAG HAR OTOLIGT MYCKET ATT GÖRA!!!

iallafall, nu ska jag kolla min mejl, har fått något från cocoo tror jag. Sen ska jag bara plugga och plugga, så ni får ha det bra tills jag bloggar i morgon! Kan glädja er med en bild iallafall..

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback