God natt ♥

Tänkte mest bara säga god natt, ni har ju bara fått ett inlägg idag, trots att det ända jag gjort idag är typ att ha suttit vid datorn. Jag känner förresten att mitt shopping-sug börjar komma nu, och jag vet redan två grejor jag vill handla. Ett par högklackade med kilklack, och ett par paljettshorts. Fast, jag är lite osäker på paljettshortsen, men jag kommer nog använda dom, jag älskar ju paljettkläder!
Jag tror att jag och mamma ska ner till Malmö nästa helg och shoppa loss med kusinen och moster. Fast, vi har inte bestämt något, men det är ett förslag på vad vi skulle kunna använda den helgen till.

Nu får ni sova gott, och drömma sött! Jag vet vad jag ska drömma om iallafall, hehe..♥

Isn't he lovely? Utan smink och allt!♥

Comments
alicejohannaa

Åh han är så jäkla vacker!

2010-05-02 @ 20:04:21
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

HAHA du och paljettkläder alltså! ♥

Ja, visst är han vacker.. Tänk vad ugly världen varit utan honom? Usch.. ♥

2010-05-03 @ 16:30:18
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback