It's been a long day.

Tjena!
Jag har varit hemma rätt länge nu (ehehe), men jag har inte orkat blogga. Ni får bilder på det jag handlade i morgon, jag har ingen lust att fota det och redigera det idag. Det känns som om det är lördag nu. Det är det snart.. Men det känns som om det varit lördag hela dagen. Skönt med långhelg!

Iallafall, efter att jag såg Så Ska Det Låta (Nanne är världens goaste gumma!) så var jag med Moa och Natalie utanför mig, sen kom Robin och Alex också. Det var längesen man träffade Alex, faktiskt. Teddy var också med, ehe. Nu är jag trött, och ska snart gå och lägga mig tror jag. Det har varit en lång dag, från nio i morse. Bäst att jag vänjer mig, man brukar få långa dagar om man ska vara en stor världskändis. Jag är så insatt att jag ska kunna nå ut med min musik och sånt, jag kan inte tänka mig en annan framtid. Jag kan inte ens fantisera om det.

God natt ♥

Comments
myyyyyyyzan <:

Du är som TH säger att de är - om de inte lyckats med sin karriär, så skulle de helt enkelt vara fattiga musiker! haha ♥

Sv: 4-0 till svarta, de leder ganska stort nu, hehe..

2010-05-15 @ 09:16:15
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback