Josse är tillbaka!

Josefin Borgman är tillbaka!
Jag kommer få be om ursäkt i år för att min blogg stod still hela förra veckan! Eller..?
Jag måste få tacka My jättemycket för att hon förklarade vad som hänt med mitt internet, Tack My!
http://musicisthedrug.blogg.se heter hennes blogg fortfarande!

Ja, så vad har jag hittat på i en hel vecka kan man fråga sig.
Måndag-Jag var i skolan till ungefär 10, jag mådde inte så bra.
Tisdag- jag var hemma och var sjuk.
Onsdag- skola igen! Mamma var med mig sista lektionen. Mysigt. Sen blev det till doktorn med magen, ta prover, och sen åka och handla skor! Inte lönt med bild, de är vanliga svarta tygskor.
Torsdag-Åkte hem från skolan även idag.
Fredag-skolan hela dagen! Sen bussen till mormor och morfar för en trevlig middag där. På kvällen såg jag ''Familjen är värre'' tror jag den heter. Jaja, spelar roll, Ben Stiller var med, det gjorde hela filmen (han är min favorit).
Lördag- Hela dagen hemma, mamma åkte iväg till Oskarshamn så bara jag och bror hemma. Ida (brors flickvän) sov hos oss. Vi tittade på Hitta Nemo och lite sånt. Jag gjorde en gitarräm till min gitarr! Satte ihop två nitbälte, fäste i gitarren och sen var det klart!
Söndag- Chillat och åkt till pappa.

Och nu då? Jo, pappa, jessica och mina syskon (förutom Mattias, min storebror) är i Saxtorp och passar hus, så vi blir nog ensamma till Tisdag, om jag minns rätt. Ska bli mysigt det med!
Jag har tagit en massa massa massa! bilder som jag ska redigera åt er NU och lägga upp här SEN (:
Först ska jag gå till affären och handla till min mobil (:


För att ta igen förra veckan, ska jag lägga upp två inlägg varje dag och en låt varje dag. Typ, dagens låt eller något..
Just det, My sa att jag börjat träna på They Don't Care About Us, eller hur? Det har jag, smått. Ska träna mer denhär veckan!

Be right back, beautiful people ♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback