Lördag

Tjenixen!
Idag är det lördag, och jag sov länge, för jag var så trött. Eller, tja, jag sov tills min brorsa startade ashög musik halv tolv. Jag gick upp och tog en väldigt lång dusch! Typ, duschade i en halvtimme eller så.
Sen har jag bara suttit här vid datorn och diskuterat saker på emocore, och sådant.
Lärt mig spela 'Viva La Vida' på gitarr, det är jättelätt! Kanske gör en cover på den senare ;). Sen tänkte jag, jag har fått låten som jag spelde in i skolan nu, och haft den ett bra tag, det kanske är dags att lägga ut den på youtube? Hmm, får se.

Ja, nu har jag inget mer att säga! Ni får ha en bra dag!♥

Comments
ALICE THE BEST

Ja! Jag har kollat på Akademibokhandeln, Rocks.. Ingen har fått dom! Jag ska kolla på Rockhouse på Måndag. <3

2010-05-01 @ 16:43:35
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback