Lunchrast.

Jag smög hem från skolan nu vid lunch så jag kunde blogga.
Pappas väckarklocka är konstig, jag ställde den på kvart i sju. Antingen så gjorde jag fel, eller så hörde jag den bara inte. Jag brukar vakna aslätt ju.
När my var här i somras och vaknade typ såhär klockan nio på morgonen, så lät hon mig sova några timmar längre, när hon ville väcka mig, behövde hon bara peta på kudden så vaknade jag, haha! Jag är helt seriös.

Iallafall, nu har vi lunch. Vi har två lektioner kvar. No och Musik. Jag hoppas verkligen vi ska göra något nytt kul projekt. Vi har ju bara denna och nästa vecka kvar. Hoppas vi kan typ, skriva om sin favorit artist och/eller band, eller varför inte få en låt av vår lärare vi ska sjunga/spela för honom? Gah, jag är ju så trött på att nästan alltid ha håla på musiklektionerna. Sen vill jag få mvg istället för vg. Han sa iallafall att jag skulle sattsa på mvg i nian, och det blir nog inte svårt.

Jaja, nu ska jag se om vi har något att äta, sen ska jag tillbaka till skolan! Jag har inte kommit på vad jag ska skriva om senare idag, får komma på det under dessa två lektionerna! Ha det bra sålänge ♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback