Outfit!

Tjena!
Ursäkta (igen) för den sena uppdateringen. Eh, ja, jag har haft dagen full ...
Först sov jag till tolv, sen gjorde jag ve mig, då jag fick ett märkligt samtal av någon Malin.
Jag: Hallå?
Malin: Hej.. vem är det?
Jag: Josefin..?
Malin: Ahha, okej.. vad gör du?
Jag: Ehm, ingenting. Vem är det?
Malin: Malin. Du har typ snackat med mig på ec. Jag ville bara hur du lät, du har gullig röst!
Jag: Haha, okej..
Malin: men vi hörs väl på msn eller något.. hejdå
Jag: Hejdå.

Hon lät väldigt trevlig, men jag var väldigt förvirrad. Haha! Sen pluggade jag lite so (har prov i morgon), lyssnade på The Ark's nya album (in full regalia, finns inte på spotify), och jag förälskade mig i 'Superstar' och 'Have you ever heard a song' som imorgon kommer bli veckans låt! Sen gick jag ut med älskade Moaa och fotade! Bilder kommer i morgon eftersom jag egentligen ska sova nu, men jag ville bara säga till bloggen att jag levde.

Här får ni en dagens outfit i mer detalj!

Kofta- Vet inte, jag fick den av mamma idag!
Gult linne- Typ, på Hm eller något för längesen.
Vitt linne- BikBok 149:-
Chinos-Cubus 299:-


Ursäkta för mina röda fingrar, det var faktiskt lite kallt!
Höger hand:
Ring-BikBok-49:-
Nitarmband-Jc-99:-
Vänster hand:
Ring; vet inte, fick av mormor
Vita armband-fick av mormor
Frälsarkrans-gratis från konfirmationen.
+Glasögonen som är köpta på Glitter för 79:-
Ja, det var jag idag. Nu ska jag snart sova, har två slags prov i morgon! So prov, och uppsjunging/spelning för musikläraren imorgon. Ska spela & sjunga World Behind My Wall med Tokio Hotel (som jag sagt) och hoppas iallafall på ett VG!♥

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: haha naw! tack!

FER SURE! good luck med musikläraren! <3

2010-05-10 @ 08:03:46
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
bettina

Du passar as bra i fläta. :> och outfiten är också rätt awesome!

2010-05-10 @ 21:30:08

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback